Monday, March 9, 2015

Sammuja

Tunnen, kuis hingad mu kannul-
saadad mind rahutul sammul.
Käed põimid ümber mu piha,
tajun sügavat, austavat iha.

Sind näha nii väga ma sooviks-
tõeliseks meid muuta ma prooviks.
Kujutlusmängudest  olen väsinud,
loobun seekord sinust haavunult.

Siirad sõnad ja avali meel-
pole ealeski olnud su keel.
Soovid vaid, et valmis pean olema,
sinu  kutsumise peale tulema.

Neil hetkil, mil mina sind vajan-
tahtevastaselt mu eemale ajad.
Aeg-ajalt endast märku kui annad,
 justkui ärevust seljas sa kannad.

Võtab pahameel võimust mu eest-
tunnete segadus keeb minu sees.
Selle asemel, et armastada lasta,
lubad kurbuse silmaveel mind kasta.

Kordagi küsimata, mida ma soovin-
või oma ellu tuua ma proovin.
Need sammud, mis saadavad veel,
peagi eksivad tundmatul teel.

Vabaks kütkeist mul saada käsib-
hing õrnalt, mis ütleb, et väsib.
Eal ei hinga sa enam mu kannul
ega saada mind rahutul sammul.



No comments:

Post a Comment