Saturday, April 11, 2015

Tuuletõmbuses...

Kuula mind!

Lihtsalt  hoia enese lähedal.
Ära vaata minust üle-
vaata minusse...
Ole kannatlik- palun...

Ma tõeliselt proovin.
See... on minu jaoks tähtis.
See, et me võiksime olla... -
õnnelikud teineteise kõrval.

Ma tahan..., et ma
armastaksin sind.
Tunneksin sinuga
tõelist lähedust...-ühendust.

Näeksin sind... sinu endana-
just nii, nagu sa
tegelikult oled.
Ilma, et mina peaksin
olema keegi teine.

Ma vajan loomulikkust!
Ma vajan siirust ja rahu...
Ma vajan ennast koos sinuga...-
nii, et me kumbki ära ei kaoks...-
tühjusesse ja valedesse.

Ma ei tunne sind-
ei tea, kes sa sisimas oled.
Sa ei näita mulle oma tõelist palet.
Ei usalda mulle... avatust,
et lasta meil tõeliselt koos olla.

Ma olen rahutu!
Sa oled mu kõrval...
On pilt ja on muusika,
aga need jäävad kaugeks!

Ma vajan midagi,
mis need mulle
lähemale tooks.
Midagi, mis
need minusse kirjutaks.
Ma vajan,
et sa avaksid ukse...

Kas meil on aega,
et teineteise tuumadeni jõuda?
Kas me tahame sinna jõuda?
On see midagi,
mida peab ootama ja otsima?

Soovid sa üldse...
mind avastada?
Näha, mis minus
tegelikut peidus on...
Tunda, kas see ongi see,
mida sa vajad?

Kas sa ootasid just mind,
et täita selles elus
kõik see,
milleks sind loodi?

Kuulan sind...
avatud ukse lävel-
tuuletõmbuses!



No comments:

Post a Comment