Saturday, April 25, 2015

Lillemees

Kõnnin sinust mööda,
sest see olen mina...
Mina, kes ma tavaliselt
lillemüüjatest välja ei tee.

Kõnnin sinust mööda,
sest ma ei kannata
elutuid, hääbuvaid õisi,
mida vaasidesse topitakse.

Sa jooksid mulle järele,
et kinkida õrnkollaseid lilli.
Neid lilli, mis ennist kasvasid
sinu maja ees peenral.

Sa jooksid mulle järele-
käes täiuslikult kaunid õied.
Õied, mille eest sa raha ei tahtnud.
Õied, millega soovisid mind rõõmustada.

Ma tänan sind viisakalt.
Lihtsalt selle eest, et su lilled on kaunid.
Lihtsalt selleks, et sul oleks hea meel.
Lihtsalt - kuna õied on seda väärt...

Ma tänan sind vaikselt,
sest see olen mina...
Mina, kes ma tavaliselt
lillemüüjatest välja ei tee.
Mina, kes ma ei kannata
elutuid, hääbuvaid õisi,
mida vaasidesse topitakse.



No comments:

Post a Comment