Wednesday, June 24, 2015

Gravitatsioon


Sa tulid mu ellu
ning külvad mu üle
armastuse, helluste,
soojuse ja turvatundega.
Sa tulid mu ellu
ning lased mul uskuda,
kui eriline, habras,
kallis ja kaunis ma olen.
Sa tulid mu ellu
ning kiigud koos minuga...
ALATI...no matter what-
nii vihmasajus, lumetormis
kui päikesekuumuses...
hoides mind enese vastas...
Mitte midagi ega kedagi muud
lubamata meie vahele.

Tunnen sinu kaitset...
kõikjal enda ümber-
kus iganes ma ka ei oleks.
Tunnen sinu hoolitsust,
mis ei lase mul...
enam mitte kunagi kukkuda...
Tunnen seda jõudu,
mis ei luba...
ealeski enam mulle liiga teha.

Sinu näkku on kirjutatud
kogu maailma tarkus.
Sinu häälde on peidetud
kogu universumi headus.
Sinu olemusse on süstitud
kogu eksistentsiaalne kodeeritus...

Olen sinu gravitatsioonilise
tõmbe usalduses.
Sinu võitlusvalmi tera kindluses.
Sinu õrna hinge embuses.

Sa oled kõik,
mida ma vajan-
rohkemgi veel...
Sina ja ainult sina.


No comments:

Post a Comment