Tuesday, June 30, 2015

Mu see ainuke...

Sa oled mu see ainuke,
kes lohutab ja pragab...
peseb puhtaks,
kammib juuksed,
paneb riidesse
ning puhub
valutava südame peale...

Sa oled mu see ainuke,
kelle sülle saan variseda,
kui kõik muu...
mu maailmas
on purunenud...
ning unistused
taas karile jooksnud.

Sa oled mu see ainuke,
kes alati naeratab
ja tõstab mind püsti...
paneb mu hingama
ning teab,
mida ma vajan.

Sa oled mu see ainuke,
kellega ma saan
olla mina ise...
vajadusel ka paha-
karjuda ning röökida,
trampida ja nõuda...

Sa oled mu see ainuke,
kellele ma tohin
kõigest rääkida-
ilma, et peaksin...
tundma häbi
millegi ees,
mis on nii minulik.

Sa oled mu see ainuke,
kellele annan loa...
end kätel kanda,
tunnetada rõõme ning
helpida volditud valu,
sest sa oled tõestanud-
SAAD MINUGA HAKKAMA...




No comments:

Post a Comment