Saturday, June 6, 2015

Leedi lahkumiskummardus poeedile...

Teeb Leedi
maani kummarduse-
baleriini oma...
nii, et kübarasirm
puudutab maad.
Lausudes oma
viimased sõnad:
" Ma olen MINA-
mitte keegi teine.
Olema ei saa ma...
kunagi Tema,
kellest unistad
ja kes on
löönud hingehaavu.
Jah-
me oleme sarnased...
seepärast mu valisidki,
kuid EI...
armumisele ei järgnenud...
sinupoolset armastust.
Sind paluma pidin-
hoia mind...
Tast mõtled...
muiates langeb
kinni silm...
On möödas sellest
aastaid kaks.
Sa pole suutnud
lahti lasta tast.
Su südames
ei ole vaba kohta-
minu jaoks.
Ta sind küll jättis,
kuid leinad taga...
ja mind
tema minekus...karistad.
Su kirju enam
ma ei loe-
ega sinu kaissu poe.
Ma lahkun...
liigun edasi,
mis sest, et
murtud saan ma sedasi.
Läen...pean sust lugu...
lihtsalt polnud...
sinu lugu."


No comments:

Post a Comment