Tuesday, June 30, 2015

Skype pulmad

Triibulises särgikeses
blondid juuksed õlgadel...
Ma istun sinu ees-
musta seeliku pikas
õhtuses õhulisuses...
varjates värisevaid sääri.
Peame pulmaplaane-
valime tordimeistrit
ning riiki,
kus rõivad õmmelda,
millise disaineri kingad,
kui palju on külalisi
ja kuidas kujundame lauad.
Seda kõike sinuga koos,
mu armastatud kihlatu.
Seda kõike Skype teel...
kuulide vilinas,
kui sa end arvutiga
sõjakoldes varjad.
Seda kõike ettemaksuga...
sinu nõudmisel-
juhuks, kui sa eluga ei pääse.
Võtsid mult lubaduse
uuesti abielluda
ja mitte kunagi nutta,
kui sa ei naase,
sest sa ei talu
mu pisaraid.
Mina-osava näitlejana
suudan naeratada...
alati...sinu toetuseks-
sa ei vaja minu nõrkust.
Ekraani taha...
ning minu karjuvasse südamesse
sa õnneks ei näe.






No comments:

Post a Comment