Tuesday, May 12, 2015

Kassmees

Nüüd oleks aeg
minu ukse taga mjäuguda...
Oma märgade käppadega
astuda terpile ning-
kratsida suletud ust.

Ootan õnnetult
juba mitu päeva,
sest pole sind näinud-
ega kuulnud
väiksematki salanurru...

Minu armas,
kallis....KASSMEES.

See tähendaks
minu jaoks kõike,
kui sa leiaksid tee
tagasi mu juurde.

Endise kära asemel on
vaid kurb tühjuse mäng...
ja ei ühtki lõngakera.

Tule - pane oma käpakesed
minu kõhule...
ja jääme nii koos magama.
Sulatame oma
tiigrisüdamed kokku,
et neist võiks saada
ühiselt hingav - andestus.

Küünista mind,
kui sa oled tige...
ma olen selle ära teeninud,
aga ära jookse minema...

Sa oled minu kiisu!

Kõik muu
ma kannataksin välja-
ka võõrad kõutsid,
kes meie kraapimispuud mööda
ülesse roniksid
ning omaniku näoga-
võidurõõmsalt sisiseks...

Kõik muu ma elaksin üle-
aga mitte seda,
kui ei kuuleks eales
enam sinu mjäud...

Mjäu....armas....Mjäu....kus sa oled?

TEADE :

KADUNUD HELEDAKARVALINE, PUHAST TÕUGU,
ISANE, SIIAMI KIISU. REAGEERIB NIMELE MJÄU....
PALUN VÕTKE MINUGA KOHESELT ÜHENDUST,
KUI KIRJELDUSELE VASTAVAT KASSI MÕNES BAARIS
VÕI KOHVIKUS KONUTAMAS NÄETE.
ÖELGE TALLE, ET TEMA OMANIK ON VÄGA, VÄGA KURB...
JA SAATKE TA KOJU.
LOOMULIKULT EI PUUDU LEIDJALE KA VAEVATASU :)




No comments:

Post a Comment