Tuesday, May 12, 2015

Vabanda...

Veel viimsed read
ma julgeks saata teele,
sest tundub mul-
ma jäänud hääletuks...

Sind muserdada
pole olnud nõuks mul-
vaid tundma
saada tahtsin
tõelist SIND...

Nii ahnelt unustasin
sõnumeid end looma...
ei märgand küsida,
kas seks sul
mahti on...

Sa ära pahanda-
pea aku tühjaks
saab ka minul...
siis võid taas
rahus puhata.

EI- ei tinista
su numbrile
ma enam.
Ei ava
mõttelaeka ust...

Kui soovid-
tead, kust võid
mind leida...
Kas otsi ülesse
või peida...

JAH-ka mul on oma
laadimise pesa-
SIND ikkagi ma
enam nüüd ei sega.

TEAD-päev vabastab
pea oma vangi...
väsimus - kivistki
võib teha talle sängi.

Teen tööd-
ehk täna juba söön:
kui isu leian
miski muu,
kui sinu järele...

VAID... julgeks-
uhuks sõnad veega alla,
kuid südametel
eales ma ei talla...




No comments:

Post a Comment