Wednesday, May 20, 2015

Sa ja ma ning me duett...

S:
See on kohutavalt hää,
kui ma lõpuks tunnen,
et ma ei pea midagi ütlema.
Näen ilusat tüdrukut
enda vastas istumas
ja ma ei pea mitte midagi tegema.
Ma olen lõpuks täiesti vaba...
ilma, et ma peaksin midagi mõtlema...
Ainuüksi su nime nägemine
paneb kõik minu sees värisema.
Nii hea on.....juuuuu....
M:
Ma imetlen neid käsi,
mis mu omi hoiavad-
need tantsisid just minuga...
kõige nõiduslikumat tantsu eal.
Need on nii külmad,
õrnad ja pehmed.
See hetk jääb mulle südamesse-
niimoodi...
alati...ja...igavesti.
Sa ja ma....
siin üheskoos-
ilma süü ja lubadusteta....
ilma ütlemata...
ilma mõtlemata...
Vaid kaks hinge,
kes on teineteises
leidnud ära enda.
Siin suure ja tugeva pärna all-
rohelusse ülesse vaadates.
Selles valguses,
kus kõik on võimalik...
ja kõik on alles ees.


No comments:

Post a Comment